Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;створила інструменти для підсумкового оцінювання; навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.Почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту
Сьогодні розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили , які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювали основні запитання, що формуює зміст проекту Практикувались у формулюванні основних запитань, а потім вдосконалили свої запитання.
Комментарии
Отправить комментарий